Thursday, July 1, 2010

I won Adidas merchandise

Tadi aku g blogwalking then jumpa pasal ni kat blog yant
so try luck...dpt seh...
cuma lupa nak printscreen..kalu tak bleh eksen skit..heheh
so apa kata korang pun try luck...
klik sini...
survey pendek jer...


Tell us about your experiences and win Adidas merchandise


PETALING JAYA: Some people cannot live without it and some cannot live with it.
The World Cup is entering the quarter-final stage and we want to know how it is affecting the lives of football-crazy Malaysians.
Whether you are having sleepless nights watching the matches or because someone else is. Tell us by participating in The Star-Adidas Loudest Noise Survey at football.thestar.com.my/survey
Every 10th entry wins an Adidas merchandise and every 50th entry wins an exclusive Adidas vuvuzela.
Prizes are to be redeemed at Pavilion Kuala Lumpur on July 11 from 4pm to midnight. Uncollected prizes will be forfeited.
Rules and regulations are available on the website.

Review on Lunatots Cloth Diapers

I have been using CD since Alesya 2 months old. So far i'm using Lunatots. Time for review...
So, basically apa yang aku suka about lunatots CD nih ialah:
- Jahitan agak kemas
- Fleece memang soft
- Senang nak cuci poo-poo

yang tak bestnya...
- cutting agak kecik utk baby yg chubby cam Alesya
- bulky kalau masukkan 2 insert

*after this kalau beli CD aku akan go for velco i/o button sebab nak tukar Cd taim Alesya tdo memang susah. Bunyi bukak button bleh buat dia terbangun.
*Alesya ada ruam lampin skit..fleece tak membantu so will go for bamboo
*kena beli CD cutting besar utk Alesya sbb CD cutting kecik leave mark kat thigh dia.

Ni lah antara koleksi CD Lunatots aku.. (yang tak masuk gambar ada dlm bakul cucian n tgh dipakai :-)



BTW, Bamboolite and coolababy bamboo on it's way. Nanti dah pakai aku review yang nih pulak.

sisibux SCAM

Just to update all of you yang suka PTC macam aku...sisibux is a SCAM 
Aku dah request payout since 24/6/2010 tapi tak ada byr pun..
Sib baik amount tak byk and aku pun tak ada buat apa-apa upgrade...





iklan