Friday, August 13, 2010

One day that changed my life

“Kadang-kadang Allah sembunyikan matahari. Dia datangkan petir dan kilat. Kita menangis dan tertanya-tanya, kemana hilangnya sinar. Rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita pelangi.


Secepat mana hidup boleh berubah? Dalam sesaat saja kan...semuanya pinjaman dan boleh diambil bila-bila sahaja.
Hidup boleh berubah dgn satu senyuman, satu sms, satu panggilan...

Apa kaitan???

Gimik jer kot...Just aku kat hometown skang nih. After 5 hours journey..Yer lah, naik bas siot.
Dgn beg besar plus beg galas bahu plus Alesya.
Sib baik aku babywear Alesya.
Dlm bas aku selimutkan my little gurl. Tidur all the way cuma tak selesa jer kot

Dah sampai adik aku jemput senyum jer si Alesya.
Berkenan tul dia ngan acu dia yang sorang nih
In fact aku tinggalkan dia ngan Acu dia on our last trip to hometown pun dia nangis kejap jer
Aku n mak aku g membeli belah di town

Tapi dia tingat kat daddy dia tu..
Anak dan ayah kan...

So kalau korang pun tingatkan daddy/ayah/abah/papa korang
layan ler lagu di bawah ni yer
heehhee











1 comment:

My MiRa said...

nak dengar nak dengar heeh

iklan