Wednesday, September 29, 2010

Award

Aku rasa dolu2 aku penah diberi award...Tapi aku tak sempat nak ambik and buat entry
Mintak ampun...mintak maaf yer....
Mulai skang nih...jgn ler malu2 utk bg aku award...aku akan cuba  ambik k..hehhehe konfiden jerk
Ok..award nih dr dak kecik
kena jawab soalan ek....hmmm...
okeh...

1) write 5 interesting facts about the person who gave u this award
- nama betul iza
- org klang
- suka spongebob
- tak minum susu
- tak mkn sayur


2) write down 10 interesting facts about yourself and your hobby
- aku orang baling, kedah
- anak ke5 dr enam adik beradik
- mummy to Alesya
- bachelor business admin UUM (2002)
- suka western food tapi wajib mkn nasik at least sekali sehari..kalau tak rasa nak pengsan
- hobi aku tengok tv and baca magazine
- aku suka shrek, cerita penyiasatan, komedi romantik
- suri rumah
- boleh lepak dlm kedai buku and baca buku free dari kedai bukak sampai tutup


3) pick your most 10 deserving recipients and describe them..
mcm byk jer 10...
oklah..aku tag
shiela latif
che wa
jojoe
mardhi
wanzi
eh...sapa-sapa yang aku tak sebut pun korang ambik jer lah yer kalau korang nak
bukan apa aku takut korang tak selesa plak kena tag
kalau ikut aku semua geng blogwalking tu aku nak tag...hehehhe







3 comments:

wana said...

ok..t aku ambik..

tq..

sop said...

tahniah.. byk soalan..huhu

Wanzie said...

salam mummy... wanzi singgah nak ambil award.. tima kasih banyak2 mummy kerana sudi memberi...

iklan