Thursday, June 10, 2010

Kalau ada pet pun best jugak

Best gak kan kalau ada pet kat umah. Maybe not cat sebab bulu sepah2 then kena asma pulak. Lagipun Alesya still kecik lagi.
Maybe we can have

cam kawanku si wana...cute kan kura2 kecik ni..
or


hmm...tapi fikirkan balik..susah pulak kalau ada pet. Kalau balik kg sapa nak tengokkan. Nak beli makanan pet lagi kan. Lagipun condo nih susah nak pelihara pet. Kalau beli landed property maybe boleh kot. alasan ko jer lah .
Maybe aku nih bukan pet lover kot ek..tau pun. kemain. Respect yang suka pet tu..
Eh, sebenarnya aku ngan adik aku penah ada pet time kitorang kecik. Kucing yang kitorang namakan 'bendi'. hahaha...tapi adik aku yang syang lebih. Aku tumpang jer. Bila bendi mati kitorang tanam and bersedih. Sebab tu aku tak nak pet! Ohh...baru aku ingat..
Hmm..pet pun mcm ahli keluarga kan. Aku rasa buat masa ni aku tak nak tambah ahli keluarga lagi lah..tunggu dulu..heheh

No comments:

iklan