Monday, May 3, 2010

Journey of thousand miles begin with the first step

Haduih...panjang tui tajuk entry aku nih. Aku dah mencucuk botox skit kat blog haku nih. Nampak lah ok sket..walaupun belum transform penuh lagi..just take the first step. Baru bertatih..kekekke...Apa-apa komen silalah tulis jer...
Talking of bertatih nih..meh aku ceritakan skit progress anak aku si alesya...hmm, baby alesya dah masuk 3 bulan 11 hari. Dah meniarap 25 April ari tu. Skang nih sat2 nak meniarap..kadang2 berjaya, kadang2 tak pun...
Before this si alesya nih tak mau minum EBM, maksudnya BM yang aku perah masuk dlm botol. Nak minum terus dari mummy..but now tak mau lak camtu, nak dari botol laks...dah la tak der stok (malas nak wat stok sebab dia tak minum pun)...fenin mummy
Baby alesya dah pandai tunjuk perangai skit dah la nih..kalau lambat bawakkan susu..mau jerit gak..tapi senyuman dia buatkan lupa semua masalah..
Skang nih malam baby alesya tak bangun untuk main2 lagi dah...bangun nenen n tido balik..tak bukak mata pun..
Pampers dah pakai saiz M. Baju pun dah pakai saiz M. Saiz S still bleh pakai cuma dah nampak aura-aura ketat ler..hehehhe...Lupa nak update, my baby weight as per last visit to clinic 5.5kg.
Satu benda yang tak sama ngan mummy adalah..baby alesya prefer stay at home dari kuar jalan2. Tu yang den lomah tu...hehehe kuar jalan balik umah mesti dia buat perangai. yer lah baby kecik letih kot..atau tak selesa dlm stroller..maybe

No comments:

iklan