Thursday, May 20, 2010

Make money online..buat duit di rumah

Barulah ku ketahuan camna diorg dok buat duit kat umah tu..aku ada try beberapa website..Ada yang best and ada yang tak best sangat. Yang penting sumanya free tak payah kuar duit kononnya untuk mendapat pulangan lebih besar. Takpa, biar lambat asalkan selamat lagipun aku bukan busy bebenor kat umah nih. So aku buat je lah..Nak tau ke apa xtvt aku? Seperti di bawah ni lah...Jom ler join together2...


1.JM Gold.
Yang ni akaun untuk emas and perak. Maksudnya kita ada gold bar and silver bar, pastu diorg akan byr  sewa ngan kita lah. Cam ni:
camna nak dptkan bar nih?  Ada 3 cara:
1) beli dr diorg pastu diorg bg 20% tu bulan2
2) refer org utk join..cukup 50 referal dpt 1 silver bar
3) klik kat advertisment yang dia bagi, cukup 1000 kali dapat 1 silver bar
Nak join or tau lebih lanjut jom klik sini . Tak kena bayar pun


2. Readbud
Yang ni aku suker...
Mula-mula baca artikel yang diberi, pastu 'rate' artikel tu..
Bagi lah berapa bintang yang deserve oleh artikel tu...
Tgk panjang artikel ler camna...
Dibayar $0.03-$0.10
Ni lah keje aku pagi-pagi sebelum Alesya bangun. Jom lah together2 utk yang nak cari side income

No comments:

iklan